Tää päivä on ollu ihan hirvee. Piti nukkuu aamulla vanhat univelat pois mut sit heräsinki aikasemmi ja muistin että reeniputki alkaa.. Menin ensin vetään reenejä mineille. Kivaa sakkia, semmosia 11-13 -vuotiaita tyttöjä. Oon valmentanu niitä koripallossa kolme vuotta. Sit palasin niistä kotii ja aattelin etten jaksa mennä omiin reeneihin ku pitäis lukee kokeisiin. Alotin lukeen joo, mut siitä ei tullu mitää. En ymmärtäny sanaakaan siitä tekstistä. Koitin lukee sitä ittelleni ääneen mut lausuin jokasen sanan väärin.. Joka kerta mulla meni hermot ja aloin huutamaan. Päätin sitte lähtee reeneihin, myöhässä. Sielä se mun kiukkuus vaan ylty. Pallo ei menny koriin vaikka miten keskityin ja yritin. Tuli sitten sieläkin paiskottua palloo ja huudettua.. Jostain syystä tuli urputettua valmentajallekin, mikä ei edes oo mun tapasta. Hämmentää ihan itteenikin tää mellakka, en mä oo pitkään aikaan käyttäytyny ku kapinoiva teini.